Projectinrichting

Voor de functionele inrichting, dus het ‘noodzakelijk’ kantoormeubilair, werkt Ceka Nederland per productgroep samen met een selectie van vaste leveranciers. Deze partners bieden een kwalitatief uitstekend assortiment aan bureaumeubelen, goede bureaustoelen, archiefkasten, vergaderstoelen en alle andere benodigdheden voor de kantoorinrichting. Daarbij zijn ze leveringsbetrouwbaar en hebben ze, net als wij zelf, oog voor de omgeving. Ze werken volgens het principe van ‘cradle to cradle’ en gebruiken uitsluitend gecertificeerd hout. Wij bieden bij verschillende producten een statiegeldregeling aan. Bij toekomstige vervanging krijgt de gebruiker het statiegeld terug als het kantoormeubilair wordt ingeleverd.

Naast kantoorinrichting is Ceka Nederland gespecialiseerd in het interieurontwerp voor zorg- en onderwijsinstellingen. We weten wat er in deze sectoren wordt gevraagd op het vlak van onder andere akoestiek, ergonomie en bouwkundige eisen. Ook arbo richtlijnen werkplek worden hierbij niet vergeten.

Functioneel en esthetisch interieuradvies

Gedurende het hele proces zitten we samen met de toekomstige gebruikers om tafel. Hun input vormt de kern van ons uiteindelijke ontwerp. Sámen realiseren we een eindresultaat dat perfect aansluit bij de wensen en benodigdheden van de gebruiker. Waar nodig nemen we onze relaties mee in workshops en zelfs in virtual reality-ervaringen om te komen tot het optimale interieuradvies.

In de ideale kantoorinrichting, zorg- of onderwijsomgeving vinden we de juiste balans tussen functioneel en esthetisch. Het moet er goed werken, leren of verblijven zijn (de functionele kant van het interieuradvies), maar het mag er ook aantrekkelijk en leuk uitzien. De interieuradviseurs van Ceka Nederland hebben specifieke kennis van de kantoorinrichtingen in de zakelijke markt. Daarnaast heeft Ceka ruime ervaring met interieuradvies in de zorg en het onderwijs. Wij weten wat er gevraagd wordt op het gebied van ergonomisch werken, innovatieve en flexibele werkplekken en van akoestische en bouwkundige voorwaarden. Dit nemen we allemaal mee in het interieuradvies en later in het ontwerp.

Verkoopstyling

Als we het functionele deel van de inrichting achter de rug hebben en alle voorwaarden hebben gecreëerd om goed en gezond te kunnen werken, zorgen of leren, dan komen we toe aan de verkoopstyling. Daarmee brengen we de juiste sfeer in de ruimte en zorgen we ervoor dat het een aangename plek is om te werken en verblijven.

Accessoires en decoraties

Onze stylisten komen voor de verkoopstyling letterlijk met een bus vol accessoires en decoraties naar onze relaties toegereden. Wij houden bij Ceka Nederland een grote hoeveelheid leuke, stijlvolle, trendy, elegante en grappige spullen op voorraad. Van vintage kastjes tot handige poefjes tot schilderijen en foto’s voor aan de muur. Stuk voor stuk unieke items. Onze creatieve mensen komen ter plekke de mogelijkheden demonstreren. Wat je wilt houden, laten we staan. Zoek je nét iets anders of mis je nog iets, dan speuren we net zo lang door tot het eindresultaat helemaal naar wens is. Een mooi en slim interieur stimuleert de betrokkenheid van alle medewerkers en draagt zo bij aan een beter resultaat!
In ons gehele interieur advies werken we merkonafhankelijk. Dat geeft onze stylisten alle vrijheid om de items te zoeken die de kantoorinrichting helemaal af maken.

Heeft u vragen of moet uw eigen interieur hoognodig worden aangepast aan het werken, leren en zorgen van nu? We komen graag een keer kennis maken!