Kantoorinrichting

Voor de functionele inrichting, dus het ‘noodzakelijk’ kantoormeubilair, werkt Ceka Nederland per productgroep samen met een selectie van vaste leveranciers. Deze partners bieden een kwalitatief uitstekend assortiment aan bureaumeubelen, goede bureaustoelen, archiefkasten, vergaderstoelen en alle andere benodigdheden voor de kantoorinrichting. Daarbij zijn ze leveringsbetrouwbaar en hebben ze, net als wij zelf, oog voor de omgeving. Ze werken volgens het principe van ‘cradle to cradle’ en gebruiken uitsluitend gecertificeerd hout. Wij bieden bij verschillende producten een statiegeldregeling aan. Bij toekomstige vervanging krijgt de gebruiker het statiegeld terug als het kantoormeubilair wordt ingeleverd.

Leveren kantoormeubilair

Wij begeleiden de kantoorinrichting van A tot Z, van het interieuradvies tot de turn-key oplevering. Wij zorgen voor ‘just in time’ levering van het kantoormeubilair en de montage wordt gedaan door (of onder toezicht van) Ceka’s eigen monteurs. Zo vindt de uitvoering plaats met een optimale planning en minimale overlast. Alle voorwaarden om aan het werk te gaan zijn daarmee gerealiseerd. Onze creatieve stylisten brengen daarbij het ‘gevoel’ in het kantoor met de juiste accessoires: schilderijen, decoraties, mooie, leuke en grappige details. Voor deze verkoopstyling hebben we vele artikelen op voorraad. Onze medewerkers komen deze ter plaatse laten zien.

Heeft u vragen of moet uw eigen interieur hoognodig worden aangepast aan het werken, leren en zorgen van nu? We komen graag een keer kennis maken!

Mobiele versie afsluiten